انتخاب لاستیک میشلن توسط تیم SHADE Racing برای مسابقات GT300




انتخاب لاستیک میشلن توسط تیم SHADE Racing برای مسابقات GT300

تیم SHADE Racing برای سری جدید مسابقات 2024 Autobacs SUPER GT از لاستیک های میشلن استفاده خواهند کرد.

مسابقات SUPER GT از سری مسابقات اتومبیلرانی اسپورت است که از سال 1993 در ژاپن برگزار می شود و عموما آن را به عنوان JGTC یا مسابقات قهرمانی اتومبیل های بزرگ در ژاپن می شناسند. Autobacs از سال 1998 حامی اصلی و اسپانسر این سری و نسخه های قبلی مسابقات بوده است.

تیم SHADE Racing با ورود به سومین فصل خود در SUPER GT، به دنبال به دست آوردن پیشرفت قابل توجهی نسبت به سال 2023 است. تویوتا SHADE Racing GR86 #20 که مطابق با قوانین خودرو GTA-GT300 ساخته شده است، اولین استارت ردیف جلو و اولین پایان سکوی خود را در Sportsland کسب کرد.

کاتسویوکی هیراناکا، راننده باتجربه تیم SHADE، برای سومین فصل GT300 همراه با تیم و راننده جوان 20 ساله، ایجیرو شیمیزو که در فصل گذشته پیشرفت خوبی داشته است، حضور خواهد یافت. همچنین تویوتا GR86 5.4 لیتری V8 نیز در فصل آینده با لاستیک میشلن بازخواهد گشت.

در حال حاضر دو تیم از مسابقات خواستار همکاری با میشلن برای مسابقات GT300 هستند که یکی از آنها شامل تیم جدید PONOS Racing با خودروی فراری 296 GT3 است. همچنین انتظار ملحق شدن تیم BMW M Team Studie که در دو فصل گذشته با میشلن به عنوان تامین کننده تایر خود پیروز مسابقات شده است، نیز بالا می باشد. 

این با استراتژی جدید میشلن برای مشارکت با SUPER GT پس از پایان مشارکت GT500 با نیسان و نیسمو مطابقت دارد.


منبع: www.dailysportscar.com


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0